7 כלים מובילים להפקת סרטים באמצעות בינה מלאכותית AI

תוכן עניינים

כלים ליצירת סרטים באמצעות AI

 

זה לא סוד שיצירת סרטי וידאו דורשת מאמץ – זה תמיד היה תהליך ארוך ומייגע. אפילו תוכנת עריכת הווידאו הטובה ביותר לוקחת זמן ודורשת ידע ונסיון. אבל עכשיו דברים משתנים – עם הופעת הבינה המלאכותית, הצוברת תאוצה בקצב מרשים (ויש האומרים מדאיג).

אכן, כלים ליצירת וידאו מבוססי בינה מלאכותית הם הדבר החם הבא; הם מאפשרים יצירה ועריכה של וידאו באופן מהיר במיוחד, מבלי לפגוע באיכות. הכלים החדשים הללו משתמשים בבינה מלאכותית כדי להפוך את המשימה לאוטומטית ולהפוך את התהליך לפשוט ומהיר.

מסרטי מוצר וסרטוני הדרכה ועד מצגות וידאו, כלים להפקת סרטים באמצעות בינה מלאכותית יכולים להשתלב במגוון משימות. בנוסף, כלי וידאו המופעלים על ידי AI יכולים להועיל במיוחד למתחילים שעדיין מתקשים בעריכת וידאו. מעתה, אנשים ללא רקע מקצועי יוכלו ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי בעזרת תוכנות וידאו העושות שימוש בבינה מלאכותית. 

יצאנו לבדוק את 7 הכלים המובילים ליצירת סרטונים באמצעות בינה מלאכתותית. הפיצ'רים ייחודיים , יתרונות, חסרונות ומחירים – על כך ועוד במאמר הבא. 

Synthesia

synthesia.io הוא ללא ספק כלי הווידאו המבוסס בינה המלאכותית המוביל כיום בשוק, המאפשר להפוך את יצירת הווידאו לאוטומטית ממש מאפס. עם Synthesia, אפשרי ליצור בקלות הדגמות, סרטונים חינוכיים, וסרטונים שיווקיים. Synthesia מציעה כלים רבים, כולל לוחות תכנון, כלים וכו'. בנוסף, Synthesia מאפשרת  ליצור סרטונים במעל 60 שפות. זוהי תכונה יעילה במיוחד המאפשרת ליצור תוכן לקהל בכל העולם.

יתרונות עיקריים

אווטרים מבוססי בינה מלאכותית – Synthesia יכולה ליצור אווטארים ריאליסטיים במיוחד שתוכלו להכניס לסרטונים שלכם, ולהפוך אותם למעניינים יותר עבור הצופים.

קריינות מבוססת בינה מלאכותית – בדומה לאוואטרים מציאותיים, Synthesia מציעה גם קולות בינה מלאכותית שבהן תוכל להשתמש בסרטונים שלך כדי ליצור קריינות מושלמים.

ספרייה עצומה של תבניות וידאו – כדי לסייע לך יותר ביצירת סרטונים חדים במיוחד, סינתזיה כוללת ספרייה עצומה של תמונות ותבניות שבהן תוכל להשתמש באופן נרחב בכל הסרטונים שלך.

אפשרויות מיתוג – עם Synthesia, ניתן לשלב מיתוג קיים בסרטון. כל מה שצריך זה להעלות את הלוגו של המותג, ערכות צבעים, גופנים וכו'.

מחיר

תוכנית אישית – 30$ לחודש.

תוכנית מותאמת אישית – זמינה לפי בקשה.

Lumen5

Lumen5 הוא כלי וידאו הבינה המלאכותית הידידותי ביותר למתחילים. למעשה, עם Lumen5 יצירת סרטונים פשוטה כמו יצירת מצגות. בנוסף, Lumen5 כולל מאות עיצובים מוכנים מראש הניתנים להתאמה אישית, שבהם תוכלו להשתמש כדי ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי לכל מטרה.

עם אלגוריתם הבינה המלאכותית החזק שלו, ניתן להפוך כל תוכן שיווקי או בלוג לסרטוני מדיה חברתית, שיווק והצגת מוצר. בנוסף, אפשרי להפוך סרטוני זום או הקלטה לסרטונים בעלי מראה מקצועי למדי. כמו כן, Lumen5 כולל אינספור משאבי מוזיקה ווידאו ללא זכויות יוצרים, וזאת כדי להפוך את תהליך יצירת הווידאו לחלק במיוחד.

יתרונות עיקריים

תבניות מרובות – ספרייה עשירה של משאבי וידאו ומוזיקה ליצירת סרטונים מרשימים.

ממשק ידידותי למתחילים – Lumen5 מושלם למתחילים. אתה יכול להוסיף קישור לפוסט בבלוג, וה-AI יעשה את השאר.

אלגוריתמים של למידת מכונה – Lumen5 מתאים את עצמו לטעם של המשתמש ואוגר סרטונים המשקפים באמת את החזון או הרעיונות של כל משתמש באופן מותאם.

שיפור וידאו מבוסס בינה מלאכותית – Lumen5 יכול ללטש הסרטונים למצוא דרכים לשפר כל סרטון כדי להבטיח שהסרטונים יהיו אינפורמטיביים ומושכים.

מחיר

תוכנית קהילתית – $0

תכנית בסיסית – $19

תוכנית מתחילים – $59

תוכנית מקצועית – $149

Runaway ML

Runaway הוא כלי וידאו איכותי נוסף שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לתמוך במשימות יצירת תוכן וידאו. הכלי כולל מערך מעניין של "כלי קסם" מבוססי בינה מלאכותית, עם מספר תכונות אוטומציה שיעזרו לך ליצור סרטונים בעלי מראה מקצועי. הדבר הטוב ביותר ב-Runway הוא היכולת לעריכה של ערוצי תמונה וקול מרובים, מה שמאפשר יצירה של סרטים ברמה גבוהה מאוד יחסית לכלים אחרים.

יתרונות עיקריים

מסך ירוק – אפשרות להסיר את רקע הווידאו ולהכניס רקע שקוף. מה שמאפשר אחר כך לשלב כל רקע שאנו נבחר

ניקוי רעשים אוטומטי – אלגוריתמי הבינה המלאכותית העוצמתיים מסירים אוטומטית רעש מהסאונד, ומשפרים את האיכות באופן משמעותי.

ציורים – עם Runway AI, ניתן בקלות לצייר על אובייקטים בסרטון או ברקע.

כתוביות – Runway AI יכול לזהות את השפה המדוברת בסרטון, ולהוסיף כתוביות באופן אוטומטי.

זיהוי קצב אוטומטי – עוזר להתאים באופן מושלם את קטעי הווידאו לקצב של המוזיקה, וע"י כך להשיג עריכה קצבית ומדליקה.

ספריית תבניות וידאו – Runway כולל גם ספרייה עצומה של תבניות מדיה ותבניות וידאו כדי לסייע ביצירת סרטונים מקצועיים, חברתיים או ארגוניים.

מחיר

תוכנית פרו – $12 לחודש מאפשרת ייצוא בלתי מוגבל של כלי וידאו 1080p ו-4K ו-500 GB של אחסון.

תוכנית לצוות – $28 לחודש המאפשרת לך ייצוא של 1080p ו-AI Magic Tools, בתוספת 1TB של אחסון.

חוץ מזה, יש תוכנית חינמית המאפשרת לנהל עד 3 פרויקטים ו-5 GB של נכסים.

Raw Shorts

Raw Shorts היא תוכנה ליצירת סרטוני אנימציה קצרים כדי להעביר מסר של מותג, או לשפר את יכולות השיווק, אין כלי וידאו AI טוב יותר מאשר Raw Shorts. זהו כלי אנימציה עם כלי וידאו מובנה המופעל על ידי בינה מלאכותית. עם Raw Shorts, אפשר להמיר בצורה חלקה טקסט לסרטוני אנימציה מגניבים, שיכולים לשמש למגוון מטרות.  אפשר ליצור סרטוני הסבר, סרטוני מצגת ועוד, וכל זאת באמצעות גרירה ושחרור פשוטים. בקיצור, לניהול קמפיינים שיווקיים באופן ויזואלי, Raw Shorts הוא כלי מושלם.

יתרונות עיקריים

ממשק פשוט – נכס משמעותי אחד של Raw Shorts הוא היותו ידידותי למשתמש. גם אם אתה חדש לגמרי בעריכת וידאו, אתה יכול בקלות ליצור סרטונים מדהימים תוך דקות עם Raw Shorts.

המרת טקסט לוידאו – Raw Shorts משתמש בטכנולוגיית AI כדי להמיר טקסט לסרטוני אנימציה שובי לב באופן מיידי.

ניתוח תסריט מבוסס בינה מלאכותית – ה-AI ב-Raw Shorts מנתח לעומק את סקריפט הווידאו תחילה כדי להבין את ההקשר והרעיון של הסרטון שלך ולאחר מכן אוצר סרטונים המסונכרנים בצורה מושלמת עם המטרות שלך.

סרטוני סטוק ברישיון – ניתן להשתמש בסרטוני סטוק ברישיון Raw Shorts עבור כל פרויקטי הווידאו המסחריים, וזה בונוס נחמד.

מחיר

תוכנית עסקית – 30 $ לחודש מחויב מדי שנה.

Plan חיוני – 20 $ לחודש מחויב מדי שנה.

תוכנית למתחילים – חינם לשימוש אך מוגבל בפונקציונליות.

Designs.ai Video Maker

Designs.ai הוא שילוב של מספר כלי עיצוב אך מתמקד במפורש ביצירת וידאו. כלי עריכת הווידאו שלו נוחים, חכמים וקלים להבנה. עם כלי הווידאו המופעל על ידי AI, אפשרי ליצור במהירות ובקלות סרטונים מקצועיים המתאימים באופן מושלם לכל מטרה.

יכולת המרת טקסט לוידאו שלו מרתקת במיוחד – כל מה שצריך לעשות הוא להדביק את הטקסט, לבחור את סוג הסרטון הרצוי, לציין את השפה והקריינות ולתת לבינה המלאכותית לעשות את הקסם שלה. התוצאה תהיה סרטון המספר את הסיפור הרצוי, וזאת בליווי אלמנטים חזותיים. בנוסף, ניתן להשתמש ב-designs.ai כדי לערוך סרטונים עבור פלטפורמות מדיה חברתית (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם או TikTok) כדי להפיק את המרב מקמפיינים מבוססי וידאו בערוצים אלו.

יתרונות עיקריים

עיבוד מהיר יותר – כלי הווידאו של Design.ai משתמשת באלגוריתמי AI רבי עוצמה כדי ליצור סרטונים איכותיים תוך דקות.

תכונת טקסט לוידאו ייחודית – עם designs.ai, ניתן בקלות להמיר טקסט לסרטונים.

הצעות תוכן המבוססות על מילות מפתח – הבינה המלאכותית ב-designs.ai מציעה גם הצעות תוכן המבוססות על מילות מפתח כדי לעזור ליצור סרטונים טובים יותר.

שיתוף פעולה בפרויקט – Designs.ai מאפשר לחלוק את הפרויקט עם צוות שלם. אפשר לשתף טיוטות ללא הגבלה, ולהעביר את הקישור לאחרים באופן פרטי או ציבורי, בהתאם להעדפות.

מחיר

תוכנית בסיסית – $29 לחודש.

תוכנית פרו – $69 לחודש.

תוכנית ארגונית – מותאמת אישית לפי הצורך של המשתמש.

 Flexclip

Flexclip הוא כלי וידאו קל לשימוש המופעל על ידי AI ליצירה ועריכה של וידאו. למרות ש-Flexclip נוצר עם דגש על פשטות, הוא לא מתפשר על הפונקציונליות. Flexclip כולל רשימה של תכונות נהדרות ליצירת סרטונים איכותיים למגוון רחב של מטרות אישיות ועסקיות.

הכלי מכיל הרבה תבניות מוכנות מראש, ועוזר ליצור סרטונים מקצועיים בקלות. חוץ מזה, הוא כולל יכולות לאנימציות טקסט מושלמות ליצירת סרטוני שיווק והדרכה. יתר על כן, כלים שונים עבור Flexclip כוללים אינספור אפשרויות מדיה לשיפור הסרטונים שנוצרים בעזרתו.

יתרונות עיקריים

שיתוף וידאו קל – עם Flexclip, אפשרי בקלות לשתף סרטונים עם הצוות, ולהטמיע רעיונות ביצירות.

תמונות ללא תמלוגים – Flexclip מתגאה במסד נתונים עצום של 4 מיליון תמונות, ליצירת וידאו ללא בעיות בזכויות היוצרים.

יוצר מצגות – כלי מושלם ליצירת קטעי וידאו קצרים מרתקים עבור הבלוג או האתר.

Movie Maker – עם יוצר הסרטים המובנה של Flexclip, אפשר בקלות לשלב תמונות, מוזיקה וקליפים כדי ליצור סרטונים נהדרים.

מחיר

התוכנית הבסיסית עולה $5.99 לחודש או $71.88 לשנה.

תוכנית פלוס עולה $9.99 לחודש או $119.88 בחיוב שנתי.

תוכנית עסקית עולה $19.99 לחודש ו-$239.88 בחיוב שנתי.

Elai

אם אתם זקוקים לכלי וידאו בינה מלאכותית שיכול ליצור במהירות מספר סרטונים, השתמשו ב Elai. זהו כלי מצוין לעריכת וידאו מונע בינה מלאכותית. Elai יכול לעזור להגביר את שיעורי ההמרה, לשפר את המודעות למותג או לשפר את חווית המשתמש עם סרטונים בעלי מבנה מקצועי.

חוץ מזה, Elai כולל תרגום אוטומטי המאפשר יצירת וידאו במספר שפות. נוסף על כך, יש מגוון רחב של תבניות וידאו המותאמות לעיצוב סרטונים בטעמים שונים.

יתרונות עיקריים

Elai Builder – להפקת סרטונים באיכות גבוהה בכמויות גדולות.

מנהל חשבונות ייעודי – כדי להבטיח שיהיה לך את כל הסיוע הזמין כדי לעזור לך ליצור סרטונים מרשימים.

יצרן אווטאר מובנה – יצירת אווטאר מכניסה מימד נוסף ודינאמי לסרטונים. היכולת להפיק אווטאר בקלות ובמהירות היא יתרון רציני העוזר בהפקת סרטונים איכותיים בזמן קצר.

מחיר

תוכנית בסיסית – $29 לחודש

תוכנית מתקדמת – $99 לחודש.

תוכנית ארגונית – תמחור מותאם אישית

יתר על כן, ישנה תקופת ניסיון חינם של 14 יום המאפשרת לבחון את הפלטפורמה.

 Synthesys

Synthesys היא אחת מפלטפורמות המדיה הוירטואליות המובילות עם שפע של כלי בינה מלאכותית, כגון אודיו, וידאו ואווטרים מבוססי בינה מלאכותית. עם מחולל הוידאו שלה, ניתן בקלות להמיר את טקסט לסרטון וירטואלי ריאליסטי. אפשרי גם לשפר את תוכן הווידאו הקיים עם כלי עריכת הווידאו. יש לו טכנולוגיית (TTV (Text-To-Video שהופכת תסריטים לסרטונים.

כדי ליצור סרטון מתסריט ב-Synthesys, נדרשים רק חמישה שלבים. לבחור פנים המתאימים לנו, לבחור קול לסרטון, להוסיף את התסריט, לבחור רקע לסרטון וזהו. תוך דקות ספורות הסרטון מוכן.

יתרונות עיקריים

מציגים שונים – ניתן לבחור מתוך 74 "מציגים" או דוברים שונים עבור הסרטונים שלנו.

סרטונים באיכות גבוהה – איכות ההפקה של סרטונים שנוצרו ב-Synthesys תהיה מעולה, והיא עוקבת אחר רזולוציות שונות כדי להתאים לסוגי מסכים ומכשירים.

ספריית תבניות – שפע של תבניות מוכנות וזמינות לשימוש לכל מטרה.

כלי עריכה – אפשרות להוסיף את לוגו המותג שלנו, גרפיקה וכתוביות לסרטונים אלה באמצעות כלי עריכה של Synthesys.

AI Video Generator API – עם API, אפשרי לשלב API של סטודיו אנושי בסרטונים ובהודעות. אפשרות זו מצוינת למפתחים.

מחיר 

תכנית אודיו בלבד – $29 לחודש או $279 לשנה

תכנית סטודיו אנושי – $39 לחודש א $379 לשנה

תכנית משולבת אודיו וסטודיו – $59 לחודש או $566 לשנה 

סיכום

כלים ליצירת וידאו עם יכולות AI הם אכן חידוש גדול בתחום יצירת ועריכת וידאו. בינה מלאכותית מאפשרת ליצור סרטונים מרתקים, מציאותיים ובעלי מבנה מקצועי מבלי לבזבז שעות. בסקירה זו הצגנו את כלי הווידאו הטובים ביותר של AI עם תכונות מצוינות, מחירים נוחים וקלות שימוש משופרת. אם אתם רוצים ליצור קמפיינים מרתקים בווידאו בפחות זמן ובלי הוצאות כספיות משמעותיות, נסו את אחד מכלי הווידאו שסקרנו כאן, ואנו בטוחים שלא תתאכזבו.

אולי יעניין אותך גם

מדיניות פרטיות

א. הקדמה ב. קרדיטהמסמך הזה נוצר בעזרת תבנית של SEQ Legal (seqlegal.com) ושונתה על ידי Website Planet (www.websiteplanet.com) ג. איסוף פרטים אישייםייתכן שהסוגים הבאים של

להמשך קריאה »
סרט תדמית לעסק קטן
סרט תדמית לעסק קטן

הפקת סרט תדמית לעסק קטן – טיפים שיחסכו לכם המון סרטון תדמית לעסק קטן הוא כלי מצוין לקידום המוצרים והשירותים של עסקים קטנים. ניתן להשתמש

להמשך קריאה »